fru i augusti skrev 2011-07-12 14:47:09 följande:
Humlan: Vad kul att ni valt den låten som ingångsmarch! Hur spelar ni Marry You? Någon som spelar och sjunger? Vilket instrument kompar ni musiken med? Vi har sångerska och gitarrist, alternativt att spela cd-skiva, men jag är osäker på hur det skulle låta i kyrkan. Ska prata med prästen om det på tisdag när vi träffar honom.
Vi har Cd skiva,men vi fick INTE bränna en cd utan vi köpte en.Detta för att brända skivor kan vara lite lynniga,Fungera ibland och ibland inte.Sånt vill man inte riskera på sin bröllopsdag.
Dock är ju låten så lång ( över 3 min ) och så lång tid tar det ju inte att gå fram ill prästen.
Vi ska där be kantorn att tona ner låten och avsluta den tidigare, även om hon sa tta så gör vi inte i Sverige uatn baa i Usa. Men VI vill ju ha det så.. ja vi se hur det gå
Ett stressmoment r borta iaf för mig och det är att jag hittat en sömmersa till min klänning men hon skulle ha 2000 kr f lite ändringar
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
.
Idag blir det liseberg för oss o lite paus