6 augusti 2011
Hej hej!
Det närmar sig :) Helt plötsligt så är vi där haha
Mina föräldrar är i USA och handlar lite saker till bröllop, både saker vi vet vad det är och inte... Nu ska jag fortsätta jobba!
Hej hej!
Det närmar sig :) Helt plötsligt så är vi där haha
Mina föräldrar är i USA och handlar lite saker till bröllop, både saker vi vet vad det är och inte... Nu ska jag fortsätta jobba!
Har alla ni som gifter er den 6 augusti fixat tärneklänningar redan? Jag känner mig lite stressad över att vi inte har det klart än. Tänkte beställa från Landybridals. Hoppas de hinner komma fram i tid.
Ska försöka ta mig tid till att gå till guldsmeden i veckan och prata ringar.
Idag kom mina skor. Dem skickades i fredags från England så det gick snabbt och bra :)
Någon som testat den och har synpunkter ? Letar ju den ultmata vattenfasta mascaran hihi
I onsdags bokade vi brud och tärnbukett. Ska återkomma ang. karlarnas lilla blomma....
Vi flyttar nu i helgen...den 15:e kommer de nya att flytta in så vi har smått kvar och sen städning.......
Bröllopet rullar på. Vi ska proväta på onsdag :D
Vi fick smaka maten igår. OMG vad gott!!!!!!!!!!! Och det var inte lite vi fick äta utan vi hade vår middag på hotellet för det var så mycket. Jag LÄÄÄNGTAR att få äta den maten!!!! Åhhh så gott det var!
Kan inte hitta näsdukar som är fina... Skulle vilja ha det till gästerna vid vigseln.
Tips?
Imorgon ska vi hem till mina föräldrar och titta på den bordsplacering jag har gjort. Alla placeringskort är klara :) Vi ska till dansskolan och "låna" musik för 4 timmar haha så skönt att inte behöva sitta vid datorn och fixa och leta så mycket ;)
På tisdag ska jag på konsultation.
På onsdag ska älsklingen göra sista klädprovningen.
Överraskningen för älsklingen går hur bra som helst. Jag har beställt kläder till mig och de andra dansarna. Träning på söndag några timmar!! LÄngtar så att få se hans min när det blir en dansshow på bröllopet :D
Det här ska jag ha på mig:
Fast inte huvudgrejen. Och definitivt inte högklackat just då.
Floristen jag ar haft kontakt med ska vara tillbaka från semestern men hon var inte inne i butiken sist jag var dit så jag funderar på att gå dit nu innan dansträningen. Karlarna måste ju få sina blommor :)
En vecka kvar :) Jag älskar min kropp!!! Egentligen ska jag ha min mens vid bröllopet men den kom så snällt igår
Vår fotograf/limochaffis lär komma snart. Vi ska träffas så vi vet vem den andre är ;)
Snart ni....då är det vår tur!!!
Då har man en bling bling-ring på fingret :)
Vill så gärna lägga upp bilder men dem är för stora så att säga haha
Vi som vill tycker jag ska visa lite från i lördags :)
Grattis till er alla!
KRAM