• Humlan

6 augusti 2011

TJOHOOOO nu har jag hittat en frissa Skrattande.Känns verkligen bra måste jag säga och jag har fått ett bra pris
    3 timmar + make up för 1500 spänn "tummen upp" det klagar jag inte på  och då ingår det en testfrisyr och test make up på det .Gud va skönt att slippa leta det .. då så .. CHECK Skrattande

dessutom har jag köpt en vattenfast mascara från Nivea double black designer waterproof

Någon som testat den och har synpunkter ? Letar ju den ultmata vattenfasta mascaran hihi

• Humlan
    TheD skrev 2011-06-16 20:48:03 följande:
    Måste du ta med eget smink????
    Ja Mascaran just för den är ju personlig så att säga. det finns ju så mkt smitta från ögonsjukdommar etc så därför Glad
  • Humlan

Såg ni på 4bröllop igår ? I den kyrkan dom gifte sig i ska vi gifta oss i och jag blev alldeles pirrig när jag såg det där. Jag älskar den kyrkan för den är såå fin. Lite över 1 månad så står man där å lipar .. Haha .Jo men jag är såå blödig  och det är riktigt jobbigt faktikst

Hur är det med er andra ? Har ni lätt för att lipa för minsta grej ?

• Humlan

Vi ska vigas kl 17,30 skitsent men det va den enda tiden som fanns.

Nu ska vi åka om en halvtimme till Tyskland och fylla upp bilen med sprit till bröllopet.Skönt att ha det gjort sedan

Vi ska inte träffa prästen förs veckan före vi gifter oss och träna.

• Humlan

Har tänk på en sak.. Dom flesta utav er kommer förmodligen att redan sagt JA och blitt fruar innan jag gör det eftersom vi fått en sån sen vigseltid ( 17,30 ) Åhh va det stööör mig att vi inte fick kl16,00, men men jag får tänka att vi blir gifta iaf.

Hur har ni det annars runtomkring er med familj och övriga gäster. Är det bara positiva toner eller ett evigt gnällade på folk som det är för oss ? Jag har väl aldrig vart med  om så mkt negativitet som inför vårat bröllop. Det gnäll om ALLTRynkar på näsan Min syster hakade upp sig på det mesta och frågade vad jag hade i en kyrka att göra som jag inte har någon anknytning till. Sen det här med barnfritt har rört upp MYCKET känslor.

Det är tråkigt bara tycker jag

• Humlan
    fru i augusti skrev 2011-07-10 09:07:50 följande:
    Sen när dopet är klart skulle jag vilja att prästen säger något om att vi har en sak till som ska göras och att
    " target="_blank">Bruno Mars "Marry You"
    spelas (första minuten bara).
    Jag tycker att det skulle bli en fin övergång till vigseln. M2b är något mer tveksam, det är inte direkt en typ av musik han gillar. Men han tycker den är helt ok och håller med om att texten är väldigt passande just vid ett överraskningsbröllop.
    Vad tror ni?
    Vi ska ha den låten som ingångmarsh =) .Vad roligt att det finns fler.. KÖR PÅ DET ;)

Sen har du en till här som har motgångar så du är inte ensam och det känns skit trist. Undrar om jag kommer att ha några krafter kvar på dagen D.Stressar varje dag som en TOK här. Har ju ingen hjälp och motgångar tamig faan varje dag..Men men envis som synden e jag Flört

Det värsta nu e att hitta någon som kan hjälpa mig sy på klänningen så jag känner mig nöjd
  • Humlan
    fru i augusti skrev 2011-07-12 14:47:09 följande:
    Humlan: Vad kul att ni valt den låten som ingångsmarch! Hur spelar ni Marry You? Någon som spelar och sjunger? Vilket instrument kompar ni musiken med? Vi har sångerska och gitarrist, alternativt att spela cd-skiva, men jag är osäker på hur det skulle låta i kyrkan. Ska prata med prästen om det på tisdag när vi träffar honom.
    Vi har Cd skiva,men vi fick INTE bränna en cd utan vi köpte en.Detta för att brända skivor kan vara lite lynniga,Fungera ibland och ibland inte.Sånt vill man inte riskera på sin bröllopsdag.
    Dock är ju låten så lång  ( över 3 min ) och så lång tid tar det ju inte att gå fram ill prästen.
    Vi ska där be kantorn att tona ner låten och avsluta den tidigare, även om hon sa tta så gör vi inte i Sverige uatn baa i Usa. Men VI vill ju ha det så.. ja vi  se hur det gå

Ett stressmoment r borta iaf för mig och det är att jag hittat en sömmersa till min klänning men hon skulle ha 2000 kr f lite ändringar .

Idag blir det liseberg för oss o lite paus
  • Humlan
    madelajnen skrev 2011-07-30 11:54:00 följande:
    Håller som bäst på och bestämmer vilken sång vi ska ha som första dans. Det är svårt.
    Vad ska ni ha? 
    Vi sitter och fösöker mixa ihop en låt/ar till en max 3 min låt.Inte lätt och vad tiid det tar. tid som vi inte har ..pust hur  ska det här gå

Ingen som vet nått ställe man kan köpa färdigmixade låtar på ?
  • Humlan
    cc2011 skrev 2011-07-30 12:16:40 följande:
    Humlan: Förresten det är en Dj som mixar gratis =)
    Bröllopsdagen är 6/8-2011
    Tack för tipset =)

Det är fortfarande helt galet här med saker vi har att göra och på lördag är det dags. Jag som skulle ha allt klart FÖRRA veckan så jag inte skulle stressa denna veckan.. suck. hopplöst. Men vi har haft problem att hitta hjälp så vi har slitigt själva. Ja förutom min otroligt söta systerdotter som hjälp oss sy det sista stolsöverdragen.
    Och snacka om NERVÖS jag börjar bli då haha..jösses..

Vill ju vara så fiiiiin jag bara kan denna dag UTAN prickar i nyllet, men verkar som jag kan glömma det.Gubben fick munsår på underläppen igår, en stor blaffa..suck
  • Humlan
    bruden skrev 2011-08-01 08:01:28 följande:
    Munsårsplåster! Tryck dit ett sånt så är det väck på ett par dagar
    Prickarna, vad är det för nåt? Finnar? Själv kör jag fotvård på mig själv varenda kväll för att mina fötter ska orka med. Tränar styrka varje dag med så mitt onda knä ska orka med  
    Ja det är vuxenackne och pga stress skulle jagt trå. armarna och ryggen ä värst just nu .. Usch Rynkar på näsan
  • Humlan

Vi gifte oss i lördags vi med, men har tyvärr inga bilder ännu

blev supernöjd med buketten jag gjorde själv.Va uppe till halv 2 natten innan bröllopet och fixade. för min del va allt FÖR stressigt . hann inte stanna upp en minut ens.Sen va klänningen för lång så jag trampade på spetsen i altargången Rynkar på näsan.Men vi är gifta iaf och det är ju huvudsaken

• Humlan

Kom på att jag kan ju visa bilder på buktterna jag gjorde åt mig och tärnorna, men bilderna här gör dom inte rättvisa då jag tog med mobilkamera

Svar på tråden 6 augusti 2011