Prinsesstårta, kan man ha det?
Rosorna måste vara obesprutade, annars kan man göra sin gäster sjuka.
Jag gjorde min egen tårta till bröllopet.
Rosorna måste vara obesprutade, annars kan man göra sin gäster sjuka.
Jag gjorde min egen tårta till bröllopet.
Varför man ska tönta sig och provsmaka bröllopstårtan innan, jo det är för att inte alla är så himla bra på göra tårtor och vissa ställen har apmycket essenser i tårtorna.
Igår av någon udda anledning bjöd 4 olika ställen i stan kaffe och en bit päron tårta, tårtorna såg likadana ut men en smakade kemilåda och en smakade fett och inte päron, en annan smakade blåvitts päronpinne med choklad från 80 talet och en smakade gulastora päron med en hint av ingerfära.
Så man vill inte står där på bröllopet med något som smakar horriblet.
Mace, jag minns bröllops tårtor. Vännens bröllops tårta smakade bara färgmedel och nästan alla gäster och även bruden spottade ut den. Tårtan de hade smakat som tanter hade bakat smakade jätte gott men denna var bara vidrig.
Exets vänners bröllopstårta för det laktos intoleranta smakade surt och unket. Och det var inte bara jag som tyckte det.
En annans väns tårta var helt underbar, marängtårta med hallon, vispgrädde och flagad choklad, perfekt avslutning på middagen.
Min tårta, enligt de som åt den var hjorton något helt nytt och underbart i en bröllops tårta.
Pinkgrape, jag såg svarthåriga brudpar på Askelyckan i Växjö
Pinkgrape, ska jag ta en titt och se vad den kostar? Jag kan ta en bild på den.
Bild kommer i morgon
Frigolit låda betyder inte att den håller sig kall men den kan klara sig OM man har en kall källare eller en jordkällare.
Ja just när det kommer till tårtdekorationer....
Jag vill ha en sån här maskin!!
http://www.cricut.com/cake/Home.aspx