Inlägg från: Pinkgrape |Visa alla inlägg
  • Pinkgrape

Stort problem med tärna!

Nämen vad tråkigt att det blivit sådär, men jag förstår ju att du känner och tänker som du gör.

MrsT2011 hade ett bra förslag tycker jag, att du kanske bör ringa och prata med henne om det hela och också kanske förklara att du faktiskt blir ledsen över att hon inte visar större intresse.

Jag hoppas att det ska lösa sig :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape

Jag tycker dock verkligen att du ska tala om för henne att hon inte längre är tärna. Jag tror saker och ting kan bli ännu värre om du bara räknar bort henne, utan att hon vet om det. Personligen tycker jag det hör till, att man åtminstone säger det. Klart det kan bli så tokigt ibland att man inte längre vill ha någon som redan är tillfrågad som tärna, men det minsta man kan göra är ju att tala om det och varför för personen i fråga.

• Pinkgrape
    ASandra skrev 2011-06-07 10:30:50 följande:
    Jo jag får väll skicka iväg ett sms till henne, för hon svara inte om man ringer. Så kan jag lägga mig det bakom mig sen!
    Ja, bara du på något sätt förklarar för henne att hon inte längre är tärna. Det kan bli så tråkiga missförstånd senare annars.

Sen.. tänk på att hormoner och känslor förmodligen spelar hennes spratt nu efter missfallet, så låt det ta tid.
Svar på tråden Stort problem med tärna!