• Moemoe

HJÄLP mig med bröllopsfrisyren! Det är bara 3 dagar kvar!

Tycker det är snyggt med en enkel knut som den du visar och att man sedan slår en tjock fläta run, blir lite mer tillpiffat. Kan även göra så att hon gör flätan utmed sidan av huvudet och att den sedan slås runt knuten.

• Moemoe
    cattitzi skrev 2011-05-31 10:56:55 följande:
    Tycker du det? Är det inte för stramt till klänningen då?
    Det känns så typiskt mig att välja en knut (det har jag alltid vid festliga tillfällen), hade velat ha en mer "Otypisk" frisyr. Men jag håller med om att knuten är väldigt fin i sig. Är så kluven

Jag tycker inte en knut är för stramt för klänningen. Och det där med att det är typiskt dej; det är typiskt mig att ha stort, fluffigt hår med lockar när jag ska på kalas, och det är precis det jag ska jag på bröllopet! Så se det inte som något negtaivt, med flor i kommer det bli lite extra och jag tror säkert att hon klarar av att sätta i det även fast hon inte testat det. Och känn dig inte som en jobbig kund! Hon jobbar med det hon jobbar med och är säkert proffsig, själv talar jag med folk hela dagarna på jobbet och flera ringer och bokar om tider 3-4 gånger, men det är mitt jobb.

Det kommer bli jätte bra!

Svar på tråden HJÄLP mig med bröllopsfrisyren! Det är bara 3 dagar kvar!