HJÄLP mig med bröllopsfrisyren! Det är bara 3 dagar kvar!
Hej på er!
Jag har ett STORT problem!!!!
Jag gifter mig nu på fredag den 3 juni, och VET INTE HUR MIN BRUDFRISYR SKA VARA!!!
Min frisör och jag träffades för en vecka sen och då trodde hon att det skulle gå snabbt och smidigt. Men så visade det sig att vi inte fick ihop en snygg och lite rolig frisyr så vi träffades i lördags igen. Inte heller då fick vi ihop något och nu känner jag att det enda jag kan ha är en enkel knut då vi inte hinner träffas fler gånger innan fredag och hon kan inte heller komma på nån frisyr. Så på fredag då vi gifter oss, måste jag vara hos frisören kl 6 på morgonen för att se om vi kan komma på någon frisyr, och jag tycker inte att det är läge då!
Tänk på det inte blir bra?!
SNÄLLA snälla, hjälp mig hitta lite tips och idéer alt bara ge mig ett smakråd till det jag har som idé nu (som jag själv inte tycker är speciellt nog).
Jag ville ha följande frisyr, men det kunde inte frisörskan göra:
Den frisyr hon kunde göra var denna frisyren
Knuten i sig är jättefin, men problemet är att när jag ska på fest etc och vill vara lite finare i håret så gör jag alltid en knut. Därför känns inte det särskilt speciellt.
Klänningen jag ska ha är följande
Och att "bara" ha knut tillsammans med denna klänning känns lite för stelt. Jag vill har någon mer slags uppsättning av något slag.
Jag hade även tänkt att ha flor samt en blomma i håret. Floret har inte frisörskan heller provat att sätta i. Det är så märkligt, för annars är hon en MYCKET bra frisörska och ska ha allt beröm för hennes arbete! Så jag är inte missnöjd med henne, vi kan bara inte komma på en frisyr och jag känner att vi började för sent.
Jag vill nog inte ha lockigt hår i och med att jag har världens rakaste hår och lockigt är inte riktigt jag. Jag vill även ha en uppsättning av nått slag så man ser den fina ryggen på klänningen.
SNÄLLA hjälp mig då jag blir tokig, och med endast 3 dagar kvar så börjar paniken kommer smygandes mer och mer!