Vinterbrudar - 2012
Red skrev 2011-11-12 19:58:43 följande:
Gud vad ni har skrivit det senaste dygnet !
Pärlan01: Jättefin klänning! Sitter ju perfekt på dig, förstår att du är nöjd över att ha gått ned något kilo, det hoppas jag också på...
Januaribrud: Tack för infon om Vann! Jag och mamma åker ju på spa då och då, och har provat det flesta i södra sverige samt Selma Lagerlöf i Sunne. Så det är roligt att prova något nytt och har hört mycket gott om Vann.
Annixa: Man bör inte göra ansiktsbehanling för nära inpå, man blir ju lite röd av portömningen. Jag gör det två gånger om året på samma ställe och vet att mitt ansikte "hämtar sig" ganska snabbt, så jag ska göra det en vecka innan.Pärlan01: Jättefin klänning! Sitter ju perfekt på dig, förstår att du är nöjd över att ha gått ned något kilo, det hoppas jag också på...
Januaribrud: Tack för infon om Vann! Jag och mamma åker ju på spa då och då, och har provat det flesta i södra sverige samt Selma Lagerlöf i Sunne. Så det är roligt att prova något nytt och har hört mycket gott om Vann.
Mahy: Roligt med en pappa som bryr sig om din solbränna Jag är alltid blekast av alla, rödhårig som man är, så jag kör på det på min bröllopsdag också så gästerna känner igen mig hahaha!