Vinterbrudar - 2012
Va på ett bröllop där det slutatde med ambulans =(
Så det blir kaffe dricka alkoholfri shampange =)
Nu verkar det som att det är flera här som har människor som dricker för mycket som ska komma på bröllopet, Hur har hur/ska ni tackla problemet? Ska ni prata med dem? Jag är mest rädd för att hon ska sparka bakut, jag vet hur lättstött hon är angående alkhol...och jag orkar inte med en fight...(konflikträdd) Men samtidigt vet jag att blir hon för full kommer hon ge sig på mig och mamma och vara hemsk helt enkelt. När hon är nykter tycker jag väldigt mycket om henne, och jag har fram tills nu helt enkelt undvikit att träffa en henne full och svara inte när hon ringer på kvällarna...Men nu i och med bröllopet drar det saker till sin spets...suck...Hur skulle ni gjort? Pratat med henne, bett någon annan att prata med henne?
Vilka fina bilder ni alla har! Ni kommer alla vara jättefina verkligen! Jag har inga bilder tyvärr! Men men :)
Red! Jag är helt pro kuvert avgift! Vi har inte det, men det ör för min sambo inte gillar det, men jag tycker det är grymt smidigt! Det är ju jättesvårt att komma på presenter! Men räkna med kommentarer, finns alltid nån som ska gnälla! Men det är ERT bröllop vill nan inte betala kuvert avgift så behöver man inte komma!
haha förlåt jag satt med iphonen och barnvaktade så jag var inte helt fokuserad på¨tråden :) Har idag lärt mig att ketchup är tydligen helt okey att dricka rakt ur flaskan...Och att borsta tänderna kan man tydligen göra fast att man hänger upp och ner :)
Jag är jätte osäker på kofta, Jag vill hellre ha en liten siden bolero! jag använder aldrig kofta i vanliga fall så det känns skumt att använda det nu!
Hur går de för alla? Är ni klara med allt det stora än?