Vinterbrudar - 2012
Å läste här på nån tråd att iställe för ris hade dom tomtebloss, det låter ju hur fint som helst, vi gifter oss sent på dagen så då är det mörkt ute, tror vi ska köra på samma, Hur gör ni?
Å läste här på nån tråd att iställe för ris hade dom tomtebloss, det låter ju hur fint som helst, vi gifter oss sent på dagen så då är det mörkt ute, tror vi ska köra på samma, Hur gör ni?
Ja visst var det en bra ide`. Men @Malin Martin vart köper man dom där tomteblossen som brinner lite längre?
Vi kommer att ha ljus marcaller el hur det stavas =) utanför kyrkan, där kan man tända el dela ut tändsticksaskar som du skrev @Misscharlotte.
Jag kan börja halv bocka av lite saker, min blivandes kläder är nästan klart, min sons kläder ska provas ut så det är nästan klart. Jag ska till guld affären imorgon så hon kan mäta mitt finger å börja tillverka ringen. Jag har äntligen hittat skor till mina små tjejer! Himmel vad jag älskar e-bay, båda skorna + frakt gick på ca 580kr! det är ju ingenting! Hoppas å ber nu bara att dom kan ha dem! det är svårt att beställa skor- så det kan jag oxå nästan bocka av! De går framåt!
Det jag tycker är värst just nu är att vi inte har nå snö nästan,
Har varit i måttat idag för tillverkning av min ring, tyvärr var dom tvungen att ta min förlovningsring för att passa med överliggaren, känner mig faktiskt naken, är så van att sitta å pilla å snurra på ringen. jag är så glad att det händer saker å det går framåt