Vinterbrudar - 2012
Börmen skrev 2011-07-01 11:01:17 följande:
Ja, det ska verkligen bli jätteroligt! Men det känns oerhört stressigt just nu. Vi har precis förlovat oss så vi har åtta månader på oss att fixa ALLT. Datum har vi inte riktigt bestämt. Men vi vill ha mitt i smällkalla vintern under stjärnorna, så jag skulle tro att det blir i mitten av februari någon gång. Hittills har vi bara börjat skissa på planen och tagit fram en preliminär gästlista. Familjen verkar dock villiga att hjälpa till så jag hoppas jag ska slippa stressa sönder mig i höst.
Vad roligt att de passade bra! Jag funderar också på att göra en kinabeställning. Men jag skulle nog vilja ha någon längre vinterkappa i vitt. Måste kika runt lite och se vad som finns. Himmel! Man kan verkligen knarka den här sidan, här finns ju allt!
Hur börjar det kännas för er andra, som jag antar kommit mycket längre i planeringen?
Jag tycker det går framåt lite i ryck
Först var de väldigt mycket när vi åkte runt och tittade på lokler och pratade med resebyråer. Det var nämligen resan som fick bestämma datumet för oss. Sedan kom nästa ryck när jag tittade på klänningar och beställde jackorna. Nu har vi precis bokat fotograf och insett att vi måste prata med lokalen igen för att kunna spika tider lite mer. Save the date korten har presic kommit och skall adresseras innan de skickas ut!
Sedan kommer jag ägna sommaren åt "småsakerna" som skor, smycken och underkläder. Sedan gör vi ett ryck i höst med meny, inbjudningskort, musik mm. Ååå vad roligt det är att planera bröllop!