Vinterbrudar - 2012
På vissa sätt är de lite dumt med datum i februari Det är en massa saker som jag tycker skulle vara lagom att börja med drygt två månader innan, men då hamnar man i värsta julruschen! Så det blir november eller januari...
Nu har mina smycken blivit skickade ifrån USA! Hoppas, hoppas de är fina och att jag slipper dyra tullavgifter
Har precis ringt och bokat om vår tid för vigsel i kyrkan. Vi skulle ursprungligen vigas vid kl 14 men nu har vi ändrat till kl 16 istället. Anledningen är att vi bara ska ha middag efteråt och ingen dans. Inte roligt om maten är uppäten och allt är klart redan kl 20 kom vi på. Det känns också bra att ha lite mer tid på sig innan vigseln. Jag och mannen, pluss vår två-åriga dottter ska ju göra oss iordning. Det ska ätas lunch, sovas middag (dottern ), tas bröllopskort osv.....blir matt bara jag tänker på det...glad att jag ändrade tid
Yaey! I förgår kom mina smycken ifrån USA (jättefina och jag slapp tull, supernöjd) och igår ringde de ifrån klänningsbutiken och sade att min klänning kommit. Så nu skall jag boka tid för att prova den och då skall jag dessutom ha med mig:
- Min skor
- Mina smycken
- Min bolero
- Min "nyinköpte bröllpsbh" haha!
Ska bli så roligt och skönt att se om allt passar ihop!