Tänker vi galet/är vi elaka?
Äsch, ta inte åt dig. När det gäller bröllop så blir det alltid sura miner, oavsett. Allting kommer inte fram till brudparet men tro mig, jag har varit med om tillräckligt många bröllop för att veta. Det gnälls på precis allt, men så är folk.
Har själv bjudit en tonåring vars respektive inte får komma och jävlar vilken utskällning jag har fått, men det är bara att skaka av sig. Jag och min blivande har gjort det bästa möjliga för att kunna bjuda de allra närmaste, och då blir det ibland så att vissa tyvärr inte kan komma. Vi har inte bjudit några barn heller och där är det också sura miner. Men skulle vi bjuda allas respektive och barn så skulle vi bli tre gånger så många och det finns det varken plats eller ekonomi till.
Tonåringar är tonåringar och som Moemoe sa så är allt rätt dramatiskt när man är i den åldern, inget att bry sig om egentligen. Jag känner som så att inget spelar någon roll när det gäller gäster och bröllopet egentligen, så länge min blivande säger ja så spelar inget annat någon roll.
Lägg ingen större energi på tonårsmonstret, hon ger sig nog så småningom.