Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

Brudar! Läppstiftstips??

klanto skrev 2011-06-27 20:50:01 följande:
    Max Factors Lipfinity Lip Tint rekommenderas! Det sitter asbra och är lätt att använda eftersom det är som en tuschpenna (tänk typ filtpenna) . Det är lätt att få till rätt nyans. Tycker man att det syns för dåligt målar man på mer färg :) Jag äter, dricker och pussar på min blivande, och ändå sitter det :) Det är iofs ganska matt så vill man ha glans får man hitta något annat...
    Åt själv en stor glass, pasta, drack massa vatten, pussade på min lillebror med mera med mera och det sitter fortfarande kvar utan att jag har tagit på mer, tog bara på i morse! :D
  • förlovadflicka
    TheD skrev 2011-06-27 21:10:35 följande:
    Lipfinity fungerar inte.... Färgen försvann och sen var det inget kvar.

Men jag vet inte vad jag ska ha på den stora dagen. Troligtvis något som inte sticker ut så kanske något nude pink-aktigt..... Det är inte det första jag prioriterar ska jag ärligt säga hahaha
    Väntade du tills färgen torkat innan du tog på glanset då? :)
  • förlovadflicka
    TheD skrev 2011-06-29 15:53:34 följande:
    Glanset?? Vilket glans? Jag har pennan inte den andra ;) får prova den...hoppas den är bättre.
    Min är i två steg, färg och så väntar man en minut och sedan tar man på en lypsyllinkande grej :)
  • förlovadflicka
    Zelmah skrev 2011-06-29 22:53:11 följande:
    låter som Max Factor Lipfinitys andra variant, den äldre där det är en del med färg och en del med genomskinligt eller glitterglossigt läppglans. Först stryker du på färgen och sen glosset. Två ändar med aplikator på förpackningen liksom.. den tyckte jag smulade för mkt....
    LipFinity finns ju i åtminstone tre olika varianter. så det kan ju lätt bli förvirring när man snackar om den hehe...
    Men kan det kanske vara denna variant m färg o gloss som du testade då?
    Låter som det, fast det är två olika pennor, inte två i en så att säga :)
Svar på tråden Brudar! Läppstiftstips??