Ingångslåt?
Vad ska ni alla ha för ingångslåtar när ni går in i kyrkan tillsammans med er man? Jag har ingen aning om vad vi ska ha för låt och nu är det bara knappt 6 veckor kvar! Hjälp, tack!
Vad ska ni alla ha för ingångslåtar när ni går in i kyrkan tillsammans med er man? Jag har ingen aning om vad vi ska ha för låt och nu är det bara knappt 6 veckor kvar! Hjälp, tack!
Det får nog bli canon in D som ingångsmarsch. Har länge funderat på den men inte kommit på vad den heter :) Vi kommer ha den spelandes på skiva då det finns en väldigt bra musikanläggning i kyrkan. Det blir dessutom pampigare så än om han som sjunger ska spela den själv. Tror ni att det låter konstigt om man sänker volymen tills inget hörs för att avsluta låten när vi väl är framme vid altaret? Den är ju så lång och så länge orkar man ju inte vänta!
Utgångsmarschen blir Volbeats låt "I only wanna be with you". Det är verkligen jag och min m2b :)
Åh vad skönt att ha dessa detaljer klara. Det är ju vara 5,5 vecka kvar så nu känns det som att alla detaljer måste falla på plats. Det finns inte så mycket tid kvar att fundera nu :)