Ge två bra tips för en lyckad möhippa!
En kul grej som jag hörde att några hade var att samköra möhippan och svensexan, antingen hela eller delar av dagen. Några startade på varsitt håll för att senare mötas upp och äta/festa tillsammans på kvällen, de andra samkörde hela dagen och lät kompisgängen och bruden och brudgummen tävla mot varandra i exempelvis gyttjebrottning - särskilt det sistnämnda tycker jag låter som en kul idé.
Annars så håller jag med om det som några andra redan har skrivit - gör det personligt och inte förnedrande (om inte bruden/brudgummen själv har bett om att bli bortgjord naturligtvis - fast då kanske det inte heller kan kallas för förnedring så...). En annan viktig sak som också redan har nämts är att inte göra för dyra aktiviteter om inte ni verkligen vet att alla tycker att det är okej, det är förstås inget kul om någon/några inte har råd att vara med även fast de/n vill.
Personligen så tycker jag att det skulle vara väldigt kul att få en genomtänkt kidnappning så om ni tror att er vän är som jag så lägg gärna lite planering bakom den - fast naturligtvis kan det bli en väldigt lyckad dag ändå :)