Ge två bra tips för en lyckad möhippa!
Hade världens bästa hippa!
På torsdagen blev jag kidnappad från jobbet ( efter att min chef lurat mig rejält ) för att åka till AIKs fotbollsträning Där hade en av mina underbara tärnor + 2 andra vänner fixat så att jag fick kärlekstips + autografer från samtliga spelare, samt ha strafftävling med ikoniska ( mycket snygga :). Allt videofilmades och fotograferades och visades upp som en snygg redigerad film på min senare " riktiga" hippa.
På lördagen ringde det på ytterdörren och utanför stod en påse med instruktioner. Jag skulle springa Stockholm Marathon! Nog för att jag tränat en del inför bröllopet, men inte för detta ;)). Efter 3 km löpning stod alla tjejer längst vägkanten med champange och plockade av mig. Efter det hade vi rose och champangelunch på en lyxjot i Stockholms skärgård. Mycket lekar, lagom roliga uppdrag till mig samt filmvisning från torsdagens överraskning. Vi var i land runt 18-tiden och då bar det av till Park Hotel Stureplan där suiten var bokad. Efter middag, fler lekar och uppdrag , var det dags att göra stan. Kvällen avslutades med att jag fick reda på att jag inte skulle sova hemma utan i suiten på Park Hotel och att min blivande man fanns där och väntade på mig i sänger !! :).
Låter dyrt? Troligen inte dyrare än en " vanlig" möhippa. Detta pga av att många ställde upp och tänkte efter och använde sina kontakter! ( lyxjot var via kontakt, så även suite på Park Hotel. AIK-träning även den genom kontakt). Sammanfattande tips:
- Bygg på vad bruden tycker är kul och uppskattar ( jag är en mycket sport och lyxintresserad AIK-are som gillar att gå ut :)
- Utnyttja/använd kontakter för att kunna göra mkt för budgeten
-Tänk på det lilla extra ( fortfarande tårögd när jag tänker på att kvällen avslutades med att min blivande man var på hotellrummet)...
- Låt den blivande bruden slippa klä ut sig!
Lyckar till :))