• Pinkgrape

Tiara med pärlor sökes!

Jag skulle så gärna vilja ha en liten tiara eller liknande med pärlor. De flesta jag sett är utan stenar alls eller med såna glitter, bling-bling, och jag är inte jätteförtjust i det. Om det är blandat pärlor och glitter gör inget. Inte i guld heller, utan silverfärgad. Gärna pärlor som inte är sådär riktigt vita, utan mer ivory. Äkta pärlor är absolut inte något måste, tar mer än gärna fejk!

Någon som har tips på vart jag kan hitta det? :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Tiara med pärlor sökes!
  • Pingyy

Gå in på denna sidan www.weddingfactorydirect.com.
    Jag beställde där ifrån de har ett stort utbud av olika tiaror.  Plus att det e väldig snabba med leveransen. Jag beställde nångång förra veckan och fick min i dag! Och är super nöjd Skrattande

• Pingyy

Är detta nått du skulle kunna tänka dig?
    Lite bling- bling med ivory pärlor!! Drömmer
  • Pinkgrape
    Pingyy skrev 2011-06-14 00:16:42 följande:

Är detta nått du skulle kunna tänka dig?
    Lite bling- bling med ivory pärlor!! Drömmer
    Åh, det var ju jättefint! :D
  • Mirjami
    Pinkgrape skrev 2011-06-13 17:56:17 följande:
    Jag skulle så gärna vilja ha en liten tiara eller liknande med pärlor. De flesta jag sett är utan stenar alls eller med såna glitter, bling-bling, och jag är inte jätteförtjust i det. Om det är blandat pärlor och glitter gör inget. Inte i guld heller, utan silverfärgad. Gärna pärlor som inte är sådär riktigt vita, utan mer ivory. Äkta pärlor är absolut inte något måste, tar mer än gärna fejk!

Någon som har tips på vart jag kan hitta det? :)
    Jag har en väninna som gjort smyckena till mig och tiaran till dottern min i samma stil och med pärlor i färgtemat. Lyckades inte lägga in bild här dock, försökte verkligen.

Hon tar specialbeställningar och gör personliga smycken. Mina smycken finns inte på sidan än då tärnorna ska få personliga med sina namn i present så de läggs upp där först efter bröllopet i augusti. Kolla med henne:

http://www.123minsida.se/Camillas-Smycken/
  • Mirjami

Själva halsbanden hon gjort är i denna stil fast med mitt och gubbens namn på mitt. En annan kedja dock och fler pärlor.

Tärnornas är mer som detta fast med deras namn på.

• prinsessanogrodan

www.weddingmountain.com/p-6569-ivory-silver-tiara-w-pearls.aspx

www.olivierlaudus.com/

www.renewalrus.co.uk/

www.sarahkavanaghbridal.co.uk/

balunz.se/product.html/klassiskt-parldiadem

sweeties.se/shop/product.php

Den här går att få i vory också: www.weddingmountain.com/p-19585-simple-pearl-bridal-headband-hp-7068.aspx

www.weddingmountain.com/p-19525-rose-and-crystal-bridal-headpiece-hp-2322.aspx

Har du kollat på Glitter och på Kicks?

Svar på tråden Tiara med pärlor sökes!