BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Gud så fina hur har du gjort dessa?? alltså den där fickan i svart försöker komma på hur jag ska få till de så nämligen för att kunna lägga i infokort å lite sånnt.
vad har du använt dig av när du rundat kanterna så bra på korten du sedan fäst i själva inbjudan. och info kortet.
och hur får amn till bockningen av papper med struktur i utan att dom spricker.
vilken storlek har du på inbjudan.
frågvis jag e hoppas du har lite bra tips å svar
Gud så fina hur har du gjort dessa?? alltså den där fickan i svart försöker komma på hur jag ska få till de så nämligen för att kunna lägga i infokort å lite sånnt.
vad har du använt dig av när du rundat kanterna så bra på korten du sedan fäst i själva inbjudan. och info kortet.
och hur får amn till bockningen av papper med struktur i utan att dom spricker.
vilken storlek har du på inbjudan.
frågvis jag e hoppas du har lite bra tips å svar
åh tack snälla för beskrvning
vad har du använt för typsnitt /font???
och hur gick de å skriva ut på tjockare papper med struktur i??...ser ut som mina papper ungefär fast jag har lila då. eller har du lämnat in dom för tryckning??
åh tack snälla för beskrvning
vad har du använt för typsnitt /font???
och hur gick de å skriva ut på tjockare papper med struktur i??...ser ut som mina papper ungefär fast jag har lila då. eller har du lämnat in dom för tryckning??
super tack för alla tips kanske återkommer me fler frågor sen när tillverkningen e igång
Här är våra kort. Har bara gjort en prototyp än. Väldigt massa skärande och pill återstår men det är bara att sätta fart... Färgerna blev lite lustig på fotot. Bandet och ramen är mörklila.