BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Jag gillar konceptet med rullen, mkt snygg o unik inbjudan
angående porto så har posten vissa regler för skrymmande, det får inte vara mer än 3 cm tjockt om man ska skicka annars går det som skrymmande o 12 kr extra per brev. Finns bra portoguide på posten.se
Såhär blev våra inbjudningskort, har precis gjort klart.
När det gäller att få till rätta snitsen med brända kanter och stämpeldyna rekommenderar jag en liten ögonformad dyna som heter Fluid Chalk. Min favorit är färgen chestnut roan (lagomt mörkbrun) och vill man ha mer djup kan man dutta med den svarta oxå. Den torkar fort, men är inte vattenlöslig, så akta kläderna!
Finns nog på panduro - men mkt billigare att beställa från någon scrapbutik på nätet om man samtidigt vill ha lite fina papper och sånt, så att frakten lönar sig!
Om man inte vill pyssla själv men vill ha kort med lite mer karaktär så rekomenderar jag Prints with Wings; http://www.printswithwings.com/
Jättefina kort. Jag ville ha målade ljusrosa rosor på mina (då vi hade ljusrosa rosor i bukett, mitt hår, i dukning och i kyrka samt att gästerna kastade rosenblad över oss istället för ris) och det är nästan omöjligt att finna kort med rosor på (hittade endast kort med foton på rosor).. Här hittade jag mina inbjudningskort, festhäfte och tackkort. De hade ingen dubbelvikt mall i deras rostema för festhäfte men de skapade det för oss utan extra pris! Jättebra service verkligen!
ÄNTLIGEN är våra inbjudningar klara!
Vi har köpt vinyler som vi satt på nya ettiketter och gjort nya fodral till.
Tog sin lilla tid, men oj så nöjda vi är!
Skickas i fina gröna kuvert ^^
så¨himla festliga! :D