Inlägg från: sommarblommor |Visa alla inlägg
  • sommarblommor

Lyxig spaweekend???

dreams come true skrev 2011-06-21 18:57:35 följande:

Eeyore: Vad fint det såg ut!

BrudiMaj: Vi har inte några särskilda krav. Vi bor i Västervik, så kanske inte för långt norrut... Men kan även tänka oss att åka österut, mot Estland, Lettland, Litauen och liknande...

Vi var på Selma spa i Sunne när min sambo fyllde 40 för några veckor sedan. Det tyckte vi var underbart. Jag förstår att vi vill iväg någonstans. Spa-weekends är alltid uppskattade. Det känns alltid om om man hittar varandra på nytt varje gång. Själv ska vi ner till Västervik nu under midsommar. Min sambos släkt har sommarställe ute i skärgården. Helt underbar stad. Jag älskar verkligen Västervik. :)
  • sommarblommor
    dreams come true skrev 2011-06-21 18:36:47 följande:

Med tre barn, alla under sju år är en långresa på tu man hand efter bröllopet bara att totalglömma. Därför skulle vi hellre vilja lägga våra pengar på att ta oss iväg på en lyxig weekend med fint boende, god mat och sköna behandlingar. Att bara få vara tillseasmmans och ha det gott.

Har ni några tips på vart man ska åka?

Glömde tillägga att jag skulle rekommendera Sundbyholms slott. En herrgårds svit med bubbelbad på rummet och jättegod mat har de.
Svar på tråden Lyxig spaweekend???