Någon med en budget på ca 70-80 tusen?
Vi har nu preliminärbokat en kyrka, och nu funderar vi på två till vi vet helt enkelt inte var vi vill vara.
Tycker ni att det är dumt om man har festen i en skolas matsal??(min gamla högstadieskola), den är stor ochn rymlig...min mamma hade sin 50 års fest där för ett par år sedan...
Förra veckan hittade jag en tjej på BTs köp & sälj, som sålde organzapåsar, så jag slog till på en gång. 1.50 kr/ st och jag köpte 120 st (att ha ris i vid kyrkan och godis i när gästerna ska sätta sig) och idag kom dom, så nu är den saken ur världen och billigt blev det också. Så är ni intresserad av sånt så slå till
jag köpte liknande organza påsar på tradera där det var med band som man sätter runt och en vit ros i bandet sen är själva påsen silver. Köpte det på tradera för 80 kr och tror det är så man kan göra 100 st :D Men nu när vi tog upp de ur påsen såg vi att de glittrade jätte mkt så nu måste vi ha godis i papper att lägga i de vi tänkte på dessa kolor www.ryforsgodislager.se/se/art/ryfors-kola-gradd-5-kg.php