LindaochJohn skrev 2011-07-07 12:08:14 följande:
Jag o min m2b träffades på lunarstorm, haha! 
Han hade skrivit i 100 ord (om ni vet vad det är?) o jag svarade, sen började vi maila, prata på msn o tillsist träffades vi. Lite mer än 4 år sen nu...! 
Vi har pratat lite om vickning o sagt att vi ska ha pizzabullar isf, men än är inget bestämt.
Det här med presenter ja... Jag skulle vilja ge en sån här:
Tycker den är supersöt, men tror inte det går att få ihop ekonomiskt. Jag ser ingen point i att lägga massa pengar på det. Funderade på att ge bort hemmagjord saft oxå men det blir nog lika dyrt det med alla flaskor...
Vi har inte riktigt bestämt oss över det här med presenter... Vi kommer nog göra en lista på en del saker vi kulle vilja ha, bla olika träd till trädgården!
Våra träd är jätte gamla o behövs bytas ut så vi tyckte det var en bra ide. Vad tror ni?
Hehe, se det funkar också
Jag tror vi ska fundera länge på det. Känns som om att man kommer spendera nog med pengar, så man får se helt enkelt..Självklart ska ni önska er det 
Här i norr har det varit riktig sommarvärme i flera dagar, så nu har man nyss kommit innanför dörren, går ju inte att vara inomhus när solen skiner så skönt 
Helena86: korv med bröd funkar alltid
,