Någon med en budget på ca 70-80 tusen?
Vi har precis börjat planera bröllop sommaren 12 :)
Vi tror vi kommer att ha en budget på mellan 70-80 tusen, och ca 80 gäster?
Någon som har som budget som oss, som vill snacka och hjälpas åt?
Vi har precis börjat planera bröllop sommaren 12 :)
Vi tror vi kommer att ha en budget på mellan 70-80 tusen, och ca 80 gäster?
Någon som har som budget som oss, som vill snacka och hjälpas åt?
Vi ska oxå göra egna inbjudningskort för att spara pengar och att det är lite roligt när man får göra själv då blire precis som man vill ha de =) Vi har hittat papper och kuvert från bokia som kostar 6/7 kr st och vi kommer skicka 30 kuvert :D Ett tips är att titta i olika bokaffärer där har de jätte fina papper och kuvert! Vi har dock beställt sigill som matchar våra servetter och banderoll som vi har beställt från calligraphen www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1014163&tagval=create_accessories_seals&menuIdx=2
Kul att fler gör egna inbjudningskort =) Kan lägga upp en bild på vår första skiss på inbjudningskorten =)
Det ska jag kolla in sen ...
Hur hade ni tänkt att göra med festhäftet? skicks iväg så att nån annan gör det, eller göra det själv? tycker det verkar så krångligt :p
hittade en bra sida om tips för innehållet i festhäftet; http://www.vigselringen.com/spex.html
jättebra sida....
Tack för länken Millan 1984! Kul tips!
Om vi beställer inbjudningskorten från Vistaprint kommer jag beställa framsidor till vigselprogram o festhäsfte oxå, sen göra resten själv. Man vill ju gärna ha samma design på alla.
Jag läste om en här som sydde ihop sina häften så det tänker jag nog med göra.
Låter smart o enkelt tycker jag!
ja man får helt enkelt fråga någon som gjort det själv, innan man blir helt avskräckt :p
Låter superfint det med!
Har varit ute o letat lite på ebay... det är så mänga som beställer därifrån så jag funderar på om jag oxå ska våga?
Hittade stolsrosetter (vi ska ha stolsöverdrag för stolarna är det enda fula i hela lokalen), 100 st för 200 kr! Galet billigt!