Bra axelbandslös BH
Letar efter en bra axelbandslös BH som inte ger sig iväg... Gärna en som ger lite volym :)
Letar efter en bra axelbandslös BH som inte ger sig iväg... Gärna en som ger lite volym :)
Förresten så kan jag ju lägga till angående freebra och liknande att jag provade en sorts kuddar av samma sorts material att ha under axelbanden på en bh med smalare axelband än jag brukar ha.
Och efter en hel dags användande så fick jag åka till akuten för jag hade skavt/frätt bort huden under dom kuddarna...
Det blev så tätt att jag fick blåsor helt enkelt och då lossnade min hud där. Inte skönt och inte fräscht...
Men sen har alla inte lika känslig hud som mig heller... Så det behöver defenitivt inte hända alla
Jag har stor byst och satsar på en korsett istället. Finns helt underbart bra korsetter på den här sidan
www.corsets-uk.com
De puffar upp rejält och ingen risk att det hasar ner. Men se till att inte beställa en som är för lång, det gjorde jag först och det var inte bekvämt att sätta sig. Så sen beställde jag en som var vanlig längd på. Finns både med plastskenor och stålskenor.
har även jag köpt en wounderbra, Kanonnöjd! Dock är ja en liten mini a-kupa men den gjorde sitt iaf och fixade lite tuttar åt en iaf :)
Har en skock med 3 ungar som är ammade så nog hänger det och slänger här och jag har gått i den hela dan idag med ett smocklinne utan axelband, den är 100%ig. Har 85D i vanliga fall och så även i denna. Väl värd varenda krona enligt mig.
Har en skock med 3 ungar som är ammade så nog hänger det och slänger här och jag har gått i den hela dan idag med ett smocklinne utan axelband, den är 100%ig. Har 85D i vanliga fall och så även i denna. Väl värd varenda krona enligt mig.
Jag ska ha en Freebra under min klänning. Tjejen i butiken rekommenderade den varmt. Hon var själv flitig användare av den. Hon berättade att man kan placera den så att den antingen pushar från sidan eller pushar underifrån, beroende på vilken effekt man vill ha. Man sätter den som man man vill ha den innan man knäpper ihop den.
70a
75a
80a
85a
70b
75b
80b
85b
70c
75c
80c
85c
70d
75d
80d
85d
70e
75e
80e
85e
70f
75f
85f
85f
Oj, i förra inlägget blev det faktiskt en tabell, men inte här i forumet.. :p
Måtten ska iaf stå 70a och neråt i en kolumn och sen 75a och neråt i nästa.. osv.