Inlägg från: 1700tal |Visa alla inlägg
  • 1700tal

Sytråden

Hoppar in här oxå, syr medeltidskläder för glatta livet här hemma (som vanligt). Och nu fick jag inspiration av er så nu åker maskinen fram!

• 1700tal

Och chicita, vad långt du verkar ha kommit. Kan du inte lägga in fler bilder på utstyrslar du hunnit göra? Har bara sett din blivandes och en grön kvinnodräkt.

• 1700tal
    Chicita skrev 2011-07-20 15:21:59 följande:
    1700tal: Jag har lite i mitt fotoalbum om du är nyfiken :) 
    Ska se om jag kan få fram lite mer bilder också  
    Grymt nyfiken! Men ditt galleri är reglerat så kan inte se bilderna. Bara dina forumbilder på den gröna och din blivandes... Obestämd
  • 1700tal
    Chicita skrev 2011-07-20 15:41:31 följande:
    Vad konstigt...
    Jag har ju klickat i att bilderna får visas för alla inloggade medlemmar Förvånad 

Tänker du på den där med beige bakgrund och stort grönt mönster?

Ser du dom två bilderna i tråden ovan här nu? Den på brudnäbben och fotografens kläder?  
    Det står "systemmeddelande, du försöker komma åt en sida bla bla". Du vet.. Konstigt. Ja, den beiga med ljusgrönt mönster och din blivandes syns på din presentationssida som forum/loggbilder, de kan alla se. Även icke-medlemmar. De har jag dessutom sett förut. Jag ser fotografens klädsel i denna tråd men inte brudnäbbens, där är ett rött kryss. Obestämd
  • 1700tal

Får jag förresten fråga er som har ställbara dockor (har du oxå en diana, chicita?) om det går att nåla i dockorna? De dockor jag klämt och kännt på av andra märken har varit i tunn plast. Jag har bara en byst (inte ställbar) men den är nålningsbar. Men skulle vilja ha en ställbar...

• 1700tal

Hehe, cool munk! Skrattande Jättesnyggt! Ska se om jag kan leta fram en bild på munkutstyrseln jag sydde åt min kompis förra året..

Svar på tråden Sytråden