Inlägg från: Förälskade |Visa alla inlägg
  • Förälskade

Sytråden

Hej! Vad kul med en sömnadstråd! Har sen bröllopsplaneringen blev verklig funderat på om jag ska sy tärnornas klänningar. Inte för att det kommer bli billigare utan mer för att jag kan. Har knappt sytt sen man gick klart sömnadslinjen på gymnasiet och vad är det nu, 6-7 år sedan? Enda problemet jag har är att mina tärnor är så olika kroposmässit! Den ena är typ 1.50 och smal och den andra är 1.80 och kraftig. Vill ju att dem ska känna sig som vackrast också. Någon som har tips på bra modeller? Jag kommer själv göra mönstret så hit ME!

• Förälskade

Chicita, hade dem fått välja så hade dena ena gott i goth, och den andre i jeans. Jag är väl trisst i det men vill ha det så enhetligt som möjligt...vill få ihop det på ett så bra sätt som möjligt...har ingen inspiration just nu och jag vet att min ena tärna ska försöka droppa i vikt så får ju ta det så nära inpå som möjligt.

• Förälskade

chicita, det var ju en kanon idé. Vi har ju färgtema i lila och silver, men det går ju alltid att få in...min klänning kommer att gå i 30-tal med spetsen så spets är ju aldrig fel

Svar på tråden Sytråden