• Kattpoet

(4) Bröllop och En begravning...

Kolla med svenska kyrkan där hon ska begravas, ibland finns det ett församlingshem med   tanter som gillar att baka och kan ställa upp med begravningsfikat.

*kramar*

Bodde du närmare så skulle jag hjälpa dig. 

• Kattpoet

chicita,  du kommer lära känna din mor mer genom att städa genom hennes hem.  Man finner alltid något som man inte visste om.  

Jag hittade ett helt album om mig , gömt  hemma hos farmor, damen som jag inte trodde ens gillade mig och det fanns inget mer än det folk kunde se om mina systrar.

Udda.

Styrke kramar och du kommer att klara detta, du är starkare än somliga tror. 

• Kattpoet

Chicita det är bra att du redan börjat  resan bort från sorgen, det gör det lättare.  Början är alltid svårast.

• Kattpoet

Chicita  man önskar alltid man kunde träffa dem mer, det  kvittar hur mycket man träffade dem innan det är allt för lite.
    *kramar* 

• Kattpoet

Väntan är värre mycket värre än budskapet,   jag har väntat i 3 år nu.

• Kattpoet

Chicita,  vänta tills du får  bankpapperna, där kan man hitta mycket skumma forumerlingar,  när mormor dog fick vi ett papper där det stod detta.   " Detta sker  vid personen död  om personen är avliden."
    Så enligt banken finns det zombies...

Och när farmor dog fick vi detta "  Kontoägaren  vid håller rätten  att dra tillbaka  fullmakten efter sin död." 
    Hehum, pysslar Nordea med sianser? 

• Kattpoet

Vi fick iallafall ett gott skratt åt det hela.

• Kattpoet

En vän fick  dagisplats till sin  son som varit död i 2 år...  det  gjorde inte att de mådde bättre..

Fast dagisfröken hon kom hem till dem med blommor och ett förlåt., så det var snällt. 

Svar på tråden (4) Bröllop och En begravning...