(4) Bröllop och En begravning...
Hej Chicita!
Jag känner verkligen med dig och tror att jag kan förstå hur du har det just nu.
Vi har själva fyra begravningar och ett bröllop och (förhoppningsvis) den sista äger rum om 1 och en halv vecka med tre veckor kvar till bröllopet. Vi har fått mängdrabatt hos fonus (vilket känns helt absurt!!!) men de har varit otroligt hjälpsamma varje gång så mitt tips är att våga ställa många frågr till dem! (För det är verkligen inte lätt att veta var man ska börja ibland)
Det har varit en tuff tid de senaste sex månaderna och det är lätt att tänka att allt det här skulle göra att vårt bröllop blev mindre glatt och ljust. Men vårt bröllop har i allt det mörka betytt mycket för många i våra familjer då det har blivit en liten ljuspunkt och något att distrahera sig emellanåt med.
Jag hoppas verkligen att du har många vänner runt omkring dig som ger dig styrka och hjälper dig med mycket med det praktiska. En sorg är ju nog så tung att bära. Jag hoppas också att du/ni orkar njuta lite av ert bröllop på dagen och att det blir ett ljust minne där din mamma finns med dig.
Det är dumt att det inte finns ord som kan lindra mer än så här bara!
All styrka och många kramar till dig!