Fy vad kul, jag tänkte starta en sådan här tråd för några dagar sedan men glömde bort det! :)
Jag gifter mig 1 oktober, och just nu förbereder jag mig genom att träna (har haft ett litet latuppehåll men nu ska jag komma igång igen och bygga lite muskler), sedan är jag noga med att försöka sola smart, inte bränna mig och helst inte få några kanter heller, för att huden ska vara så fin som möjligt, och självklart smörjer jag in mig ordentligt osv.
Jag försöker också att ha hatt på mig när jag solar så att håret inte slits och jag har investerat i riktigt bra produkter till håret så att det ska bli så bra som möjligt. Försöker också toppa det ganska ofta.
Till tänderna har jag inhandlat pepsodent white now ;)
Ett par veckor innan bröllopet tänker jag klippa och tona håret och ett par dagar innan gå och göra mina naglar. Sedan tänkte jag ha en liten spakväll dagen innan och ta ett lååångt bad, raka benen och annat (fast ska försöka mig på att vaxa en vecka innan men vet inte om det kommer funka, haha), inpackning i håret, peela kroppen och fötterna, smörja in hela kroppen, fixa tånaglarna, lägga ansiktsmask... Det var väl det!