• queenelin

Så ledsen och sårad

Herregud! Är det du som är förälder i er familj? Det verkar så! Jag har tyvärr ingen bra lösning men skickar en styrkekram! Tycker inte du överreagerar! Det klart det blir struligt med skilda föräldrar när det kommer till bordsplaceringen. Du kan ju inte gärna ha mamma på ena sidan och pappa på andra och så din brudgum några stolar ifrån.

• queenelin
    ClaraH skrev 2011-07-04 09:32:28 följande:
    Det är nog ingen som tycker det heller, utan bara en traditionell placering av båda föräldrarna.
    Jag har inte läst hela tråden och det var inte en reaktion på vad någon anna skrivit, utan mer på mammans utspel. Jag kommer att ha min pappa bredvid mig och min M2B kommer att ha min mamma, sedan kommer hans mamma bredvid min pappaoch hans pappa bredvid min mamma. Men vi har det enkelt, samma gammla mammor och pappor som fortfarande är gifta. Jag avundas inte dem som har nya familjekonstallationer att ta hänsyn till, speciellt inte om inte alla går ihop med alla, man skulle ju önska att stridsyxorna kunde grävas ned för en enda kväll, men det är lättare sagt än gjort.
Svar på tråden Så ledsen och sårad