• Mertzi

Ser inte hur jag ska kunna känna mig vacker på bröllopsdagen

Här är en till som känner lika!
    Fotografierna, usch!
    Jag är totalt missnöjd med min vikt, och det är nånting jag kämpat med så länge jag kan minnas.
    Det går bara inte.
    Trodde bröllopet skulle ge mig tillräckligt med motivation men jag är totalt värdelös för jag lyckas inte likförbannat :(
    Roligt att se på sina bröllopsfoton och känna avsmak sen?
    Tänk om det är så det blir..
    Förhoppningsvis blir iaf typ ETT av tusen bilder bra, så man har nånting att se tillbaka på iaf.

Det är ingen rolig känsla det här!
    Och vad du skulle bli hjälpt av detta vetesjutton men de kan kännas skönt att se att man inte är ensam!

• Mertzi
    Anonym skrev 2011-07-03 13:11:35 följande:
    "Skönt" att höra att det är fler än jag som trodde att bröllopet som stundade skulle ge den där knuffen som behövdes för att ta tag i vikten ordentligt. Jag vill ju vara mitt finaste jag när jag gifter mig men ändå fick jag aldrig ändan ur vagnen. Istället gick jag upp i vikt. Nu har jag iofs gått ner 2,5 kg av de 10 jag gått upp sedan förra sommaren, men jag trodde jag skulle kunna vara de där 10 kg lättare när jag gifte mig utan problem, tack vare bröllopet som motivation.
    Jag har också istället gått upp!
    Grät sist jag ställde mig på vågen..
    Jag antar att pressen inte alltid är positiv.. Men jag undrar bara VAD i hela världen som ska kunna få en motiverad, om inte ens bröllopet är morot nog?
    Känns totalt hopplöst :(
  • Mertzi
    Anonym (nöjd) skrev 2011-07-03 13:25:12 följande:
    Hej

jag har kämpat med min vikt i måååååånga måååånga år och trodde oxå att bröllopet skulle göra att jag fick den motivatioen att gå ner men jag har känt mer press och har inte lyckats så bra som jag hade hoppats på 
    MEN...
     jag har kommit fram till att det gör inget för jag kommer att dela den dagen men den man som jag älskar, vänner som vi har valt ska vara med oss den dagen som vi verkligen älskar om och som jag vet älskar oss <3

och jag kommer att vara den VACKRASTE bruden även om jag inte har gått ner dom kilona jag hade tänkt...
    jag kommer INTE att titta tillbaka på mina bröllopskort och tycka ett shit vad jag var ful där ABSOLUT INTE
    Jag kommer att ÄLSKA dom och minnas den dagen som en av min lyckligaste dagar i mitt liv

Kom igen nu tjejer Vi är bättre än att lägga ner så mycket negativitet på oss själva Gör som kattpoet säger
    Skriv ner det som ni älskar hos er själva...

Hoppas verkligen att du kommer att hitta din inre skönhet för din yttre är UNDERBAR

KRAM
    Härlig inställning!
    Jag får jobba på det! När jag har bra dagar tänker jag som du!
    Andra dagar är det värre men man får kämpa på!
    Tror med all säkerhet trots allt att jag kommer stråla på min bröllopsdag, hur måna kilon jag än har :)
    Det är huvudsaken!
Svar på tråden Ser inte hur jag ska kunna känna mig vacker på bröllopsdagen