• Pinkgrape

Bordsplacering, hjälp?

Jag inser ju att det är dags att börja tänka på detta med bordsplacering. Inser också att jag är helt tom i huvudet gällande den saken. Vad bör man tänka på? Hur "ska" man placera människor? Kan man strunta i det? Kan man blanda hej vilt eller bör man hålla ihop de som redan känner varandra? Ska man sätta min släkt på ena sidan, min  blivandes på andra och vännerna i mitten? Jag vill ju inte att folk känna sig helt ensamma och inte ha någon att prata med, men jag vill ju samtidigt inte att det ska bli alltför grupperat.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Bordsplacering, hjälp?
  • Pinkgrape

Ja, det är ju det där också.. långbord eller inte. Måste prata med hotellet vi ska vara på och se vad som är möjligt. Helst skulle jag vilja ha småbord, inte långbord. Det känns ju dock som att vi kan blanda lite då. Vi har ju flera par som gjort slut sedan inbjudan gick ut men där båda kommer på bröllopet. Det känns som att vi lika gärna kan blanda upp lite så att de inte blir så tydligt singel eller att de hamnar med sin fd respektive.

Vi har bara ett barn med och det är vår dotter, hon är 4,5år, och hennes placerar vi faktiskt mellan oss.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Bordsplacering, hjälp?