sex dagar innan bröllopet tillkommer gäster?
Sex dagar innan bröllopet skulle jag sagt NEJ! Speciellt eftersom ni redan spikat antalet gäster hos cateringfirman och fixat bordsplacering mm. NEJNEJNEJ, har folk inget vett?!
Jag blir irriterad av att mina släktingar vill ha med sina nya pojkvänner och annat som jag inte ens visste exsisterade när vi skickade ut inbjudningarna och min moster ska absolut ha med sin nya snubbe som hon ganska nyss träffat...det värsta är att de liksom tyar förgivet att jag ska vilja ha med dessa pojkvänner på mitt bröllop, varken jag elelr min blivande känner dem! Har aldrig ens träffat dem.!? Det kostar ju pengar och tid och möda....om folk ändå bara kunde fråga vänligt, och i TID och inte bara ta för givet...pjuuuh.!
Det värsta är ändå en gammal vän jag har som jag träffade i helgen...hon va så glad för vår skull och skulle verkligen se till att komma,skitkul kände jag Sedan säger hon att hon fixat en dejt (hon är singel), vår gamla klasskompis som jag inte umgås med alls sedan vi gick ut grundskolan...??! WHAT? Inbjudan gäller HENNE knappast henne+1....men hon är för mkt i USA och tror väl att deras +1 inbjudningar gäller även här....
Sorry, nu gnällde jag av mig lite väl mkt...jag har iaf gott om tid på mig till skillnad från dig...Lycka till med allt.!