Inlägg från: Beautiful Disaster |Visa alla inlägg
  • Beautiful Disaster

Bröllop eller inte.. jag ger upp!

Vi gifter oss den 13e augusti och nu är jag så ledsen att jag inte vet vad jag ska göra.

Allt har flytit på bra med planeringen, jag har gjort det mesta praktiska med hans tips och råd, eftersom jag är arbetslös. Men just nu vill jag bara gråta..

Han vill inte ha bröllopstårta för att det är för dyrt, så vi skulle be hans kompis syster baka. Nu vill inte M2B det eftersom han inte gillar henne.. Han har fortfarande inte fixat någon ring (min är köpt och ligger i asken), slipsarna till han och marskalkarna är inte beställda (snart, är allt jag får höra).

Det känns som om han har noll intresse, vilket har lett till att jag börjar tappa allt intresse.

Varför ska jag göra ALLT?! Det är VÅRT bröllop, inte bara MITT!

SNÄLLA GE MIG RÅD!!! Det är ju bara en månad kvar :-S

(Säg inte att jag ska prata med honom, har gjort det många gånger. Men ingen skillnad) 

Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-03 21:09
    Varför måste allt annat vara viktigare än vår stora dag.. :(
  • Svar på tråden Bröllop eller inte.. jag ger upp!
  • Beautiful Disaster

Tack för era tips! Jag är så ledsen och frustrerad..

Det har varit en jobbig vår, då vi förlorade vår son i januari. Jag har haft ork ibland och mindre ork ibland till planeringen, men att behöva göra allt själv tär ännu mer på krafterna. Så vi har en del småsaker som måste fixas och mina krafter börjar ta slut.

Vill inte att någon ska tycka synd om mig, bara ge mig råd hur jag ska få honom att slita tummen ur röven! Tungan ute 

• Beautiful Disaster

Tack för alla råd! Igår gjorde jag något jag vet funkar. Jag la mig i sängen och storgrät. Han kom och frågade hur det var fatt. Jag drog hela ramsan mellan snyftningen, han kramade mig och bad om ursäkt.

När jag sedan gick och duschade, och kom tillbaka så låg han kvar i sängen. Då pussar han på mig och säger att han nu beställt både slipsarna och ringen. De slipsar som var tänkte till marskalkarna var tyvärr slut, så han hade valt några andra. Är supernöjd över slipsarna

Till honom:
    http://www.sidenslipsen.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/126_4cd4886c9e3c7.jpg

Till marskalkarna:
    http://www.sidenslipsen.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/17G_4ce0402c9eee4.jpg 

Svar på tråden Bröllop eller inte.. jag ger upp!