• MrsT2011

50 bästa sätten att fria! Fyll på.

Jag tycker mitt eget frieri var jättefint! =) Självklart hade jag pratat med min sambo innan och förklarat att jag var redo att gifta mig med honom, och han hade förklarat att han ville leva med mig och ingen annan.

Men eftersom jag är mest framåt av oss två tyckte jag det verkade onödigt att gå och vänta i åratal på att han skulle få tummen ur. Efter 2,5 år tillsammans var det dags! Under en semesterresa i sthlms skärgård hade jag bestämt mig för ett visst datum, och självklart var jag apnervös.

Missöden kantade dagen (givetvis), först fick han fel mat på lunchen och var sur för det, sen var det för kallt i vattnet när vi badade, och på kvällen när vi väl lyckats få bord på en supermysig restaurang, då hamnade vi bredvid två riktiga pratkvarnar/fyllon som vägrade lämna oss ifred.

Så det fick bli under den vackra promenaden tillbaka till hotellet. Vindstilla, solnedgång, villaområde med trähus och rosenbuskar, ackompanjerat till musik från fåglar och gräshoppor. Jag såg honom i ögonen, log så kärleksfullt jag kunde och sa med allvarlig röst: "Vill du gifta dig med mig?"

Idag har vi varit gifta i en månad! Hjärta

Svar på tråden 50 bästa sätten att fria! Fyll på.