Inlägg från: LisaEleonor |Visa alla inlägg
  • LisaEleonor

Underkläder?!

Nu ska jag tjata om precis samma företag som jag alltid gör när det kommer till underkläder för de med lite udda storlekar. Har själv 75 E/F och har hittat ett brittiskt företag som är fantastiskt. Köper alla mina underkläder därifrån och är supernöjd. Det är väl inte billigt, men billigare än att köpa såna storlekar i Sverige. Det är www.bravissimo.com

Till bröllopet har jag köpt en korsett med tillhörande trosor. http://www.bravissimo.com/products/lingerie/bodies-and-basques/evie-bridal-basque/ivory/pnn5iv/?show=16&sort=1 

Banden ska gå att ta bort vilket känns bra eftersom jag kommer ha väldigt tunna band till klänningen. Är riktigt nöjd med dem. Jag som har E-kupa får omvandla storleken till 34 DD. Hörde av mig till kundservice och frågade om min storlek och de hjälpte mig gärna.

• LisaEleonor

fru i augusti: jag har inte fått hem den än. Kommer tyvärr inte kunna prova den på två veckor än för jag ska bort. Men allt annat jag köpt från dem har varit jättebra så jag är inte direkt orolig. Sedan har jag inte letat efter något som är superslimmande heller utan mer något som ger en bra form. Får berätta när jag provat Glad

Svar på tråden Underkläder?!