Inlägg från: Angelika&Simon |Visa alla inlägg
  • Angelika&Simon

Underkläder?!

Vart kan man hitta snygga men inte alltför dyra underkläder som man kan ha under brudklänningen?!

• Svar på tråden Underkläder?!
  • Angelika&Simon
    Jag vill ha korsett, men är ganska storbystad och har inte hittat någon i rätt storlek eller i rätt pris heller. Har gått på över 500 kr och det tycker jag är lite mycket att lägga! Beställde hem en här nu, men den var alldeles för liten fast det skulle vara en L.
  • Angelika&Simon
    Tack för all hjälp! Jag ska ringa och prata med dom där jag köpte min klänning och se fall de kan beställa hem! Eller om de har någon hemma.
  • Angelika&Simon

Har hittat underkläder nu. Bara provning tillsammans med klänning! Så hoppas att allt passar till klänningen! :D

• Angelika&Simon

Jag har provat utan bh men trivs inte alls i det! Jag hittade underkläder på Triumph det hade rea! Korsetten kaffe typ kostat 800 och fick den för 100. Köpte även trosor och strumpeband och allt gick på ungefär 350 kr. Så det tyckte jag inte var ett farligt pris. Men vet ännu inte helt hundra om det är samma färg som min klänning! Ska in och prova klänning och korsetten tillsammans. Då klänningen var lite för stort så behöver ungefär sy in det några stygn på varje sida.

• Angelika&Simon

Jag ska ta bild och lägga upp på allt när jag får möjlighet! :)

Svar på tråden Underkläder?!