gbg2012 skrev 2012-07-02 21:49:12 följande:
tack, håller med. Nu tycker jag dock att vår fotograf är väldigt duktig och har den stilen vi var utefter. Vi anlitade en fotograf som försörjer sig som fotograf så vi la en del pengar och är jättenöjda. =)
Det är nog mer frågan om smak jag såg en bild den här personen lyfte fram som finast och jag håller inte med då det inte är min stil.
Smaken är som baken - Delad
Det kommer man ju inte ifrån. Och Conny har ju lika stor rätt att tycka illa om bilden, som ni (och jag) har att tycka om den.
Men det finns ju som sagt ingen anledning att racka ner på den.
Bilderna är tagna och redigerade, ni ville ha det här bildspråket, så att säga att en av dina favoritbilder är dålig är ju att kritisera dig och din smak. Och det finns det ju faktiskt ingen anledning att göra.
Sånt här kan göra mig riktigt förbannad.
Kritik (speciellt konstruktiv) är jättebra, om det ges på rätt sätt och i rätt tid.
Det finns ju ingen anledning att säga till nån "Du borde haft en annan underkjol till den där klänningen" eller "varför hade du inte uppsatt hår?" efter att bröllopet har varit liksom.
Precis som man inte behöver kritisera något som personen som faktiskt betalt för tycker om...