• Chicita

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

aBride2be skrev 2012-07-10 13:33:33 följande:
    Åh jag hittade några fler :)

www.mittbrollop.com/index.php/news/44/89/SaeG...

www.mittbrollop.com/index.php/news/44/89/SaeG...
    Det var inte bilder från ditt bröllop va? 
    Tråden handlar ju om favoritbilder från sin egen dag. Oavsett om det är någon annans favoritbild, eller om det är din egen.
    Men inte bara "bröllopsbilder i allmänhet".
    Det finns andra trådar där man kan lägga upp rena inspirationsbilder 
  • Chicita
    nrkpgbrud skrev 2012-07-11 09:30:41 följande:
    Har redan testat den sidan och jag får inte ens ut den i fotopapper 10x15 :( men tack i alla fall.
    Trist...
    Tyckte inte den såg så dålig ut här, men det är ju förvisso en helt annan sak på skärmen.

Har du funderat på en digital fotoram annars?  
  • Chicita
    nrkpgbrud skrev 2012-07-13 22:24:24 följande:
    Ja just det kan man ha ju ;) Men vi har många andra fina bilder från dagen och från bröllopsfotografen.
    Ja bara man får några bilder som man gillar i alla fall och det inte är så att den enda man verkligen gillar är en som inte går att använda..
    Ni såg ut att ha haft en jättefin dag i alla fall Solig 
  • Chicita
    Rosi skrev 2012-08-14 21:08:47 följande:
    Min älsklings bild!! =)
    Jättefin bild på er. Solig

Men jag undrar bara - är det din makes favoritbild, eller är det din?

Din älsklings bild
    eller
    Din älsklingsbild

Och nu undrar jag inte för att peka med pekpinnen och vara dum, utan jag undrar helt ärligt om det är hans favoritbild som du ville visa, jag vill inte utgå ifrån att det är en särskrivning om du faktiskt menade det som det stod Glad 
  • Chicita
    Rosi skrev 2012-08-14 21:31:29 följande:
    En till bild på oss.. =)
    Oh den här gillade jag...
    Så snyggt med det röda Skrattande 
  • Chicita
    Rosi skrev 2012-08-14 21:48:24 följande:
    Hehehe nepp det är min.. Den andra är hans.. =P Som sagt än så länge får alla bilder imöra.. =)
    hehe... då kan du hälsa honom att jag tycker att han har bra smak.
    Även på den brud han valde Flört 
  • Chicita
    Millan1984 skrev 2012-08-23 18:42:29 följande:
    Här kommer en bild från fotografen :)
    Var inte det samma bild som du la in ovan (men då i färg)? 
  • Chicita

Härliga bilder Solig
    1700tal vilken supermaffig bukett du hade, den där måste ha vägt sina modiga kilon Förvånad

• Chicita
    ewamarie skrev 2012-10-05 20:27:43 följande:
    Japp, en vinröd en
    *asg*
    Klockrent  SoligSkål 
  • Chicita
    stormhelen skrev 2012-11-19 10:52:32 följande:

Såg just dina bilder i denna tråd, och funderade vart du hade lyckats hitta en sådan helt rätt klänning för ert tema som är sååååå  fin.

Svaret fick jag lite längre ner.

Du är ju helt uppenbart super duktig med nål och tråd. Klänningen är så fin på dig. Good work!

Fö rövrigt är även bilderna jätte fina, jag gillar speciellt bilden på dig där du sitter på muren.

Åh tack Solig
    Ja det var värt varenda minut som jag la ner på den, all huvudvärk också eftersom det inte gick som jag tänkt göra först, utan jag fick lov att göra rätt kraftiga ändringar då ärmarna blev för tunga för den typ av urringning jag skulle haft.
    Våra glada amatörer till fotografer var jätteduktiga. Precis det vi ville ha. Ögonblicksbilder och "momenten emellan" så att säga. Det lyckades dom fånga jättebra.
    Nu ska vi bara se vad tecknaren jag hittat (en nät-vän) kan göra med vår bröllopsbild. Hon ska infoga vår hund och ge den en "medeltidskänsla".
    Ska bli väldigt spännande. Det är en bild som ska printas ut proffessionellt och hängas på väggen sen. Garanterat Solig 
  • Chicita

Ja den här tråden och daniiels tråd där man visar upp sin klänning (vilket kan vara innan vigseln, men där den sitter på en själv i alla fall och inte en modellbild) är mina favoriter Glad
    Ska kolla att jag får visa den först bara, men annars kommer den säkert upp. Den här blir ju helt tecknad till skillnad från den du tänker på nu, där hade dom ju i princip "bara" bytt ut bakgrunden och ändrat ljussättning och lite sånt. Men tanken är ju densamma Glad

• Chicita
    stormhelen skrev 2012-11-19 13:12:27 följande:
    Vilken rolig idé Skrattande
    Det måste du ju verkligen dela med dig av sen så vi får se...
    operfekt skrev 2012-11-19 13:01:21 följande:
    Här är några av våra favoriter från vår alldeles underbara dag. Fotograf var Sanna Ek,
    hon fångade så många underbara bilder, så var väldigt svårt att välja ut favoriter, haha!
     Jättefina bilder Solig
    Ja ni var ju också jättefina förstås, inte bara själva bilderna 
  • Chicita

Fy sjutton vad jag är trött på smygreklam (eller ibland är det inte så mycket smyg) från fotografer, DJ's och andra aktiva i bröllopsbranchen.

Du är säkert jätteduktig Johanna75.
    Men i den här tråden är det meningen att den som gift sig ska få visa upp sina favoritbilder från sin dag.
    Inte fotografer som ska visa favoritbilder dom har tagit på brudpar.

Vill du göra reklam - köp en reklamplats som alla andra 

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!