Hur definierar man en dålig attityd?
Jag kan nog förstå vad du vill säga, och jag håller till stor del med dig. Men det kan också väldigt lätt gå för långt. När man sitter i en relativ anonymitet, kanske det är lättare att låta hårdare, och att inte tänka sig lika noga för som irl. Ibland kan man ha en dålig dag och kanske vara extra känslig eller retlig. Men så har vi även de som faktiskt alltid verkar vara kaxiga, stöddiga och inte bryr sig om hur de uttrycker sig. De där som alltid verkar vilja göra andra på bt sårade, ledsna och arga. Och jag skulle iaf önska att de kunde ta och tagga ned lite, när det gäller att kritisera eller tex ifrågasätta hur andras moral överhuvudtaget ser ut. Det tycker iaf jag är väldigt onödigt. För även om man håller till på bröllopstorget, så kan vi vara väldigt olika ändå. På både insidan och utsidan. Respekt kräver respekt, om ni förstår hur jag menar? Och hur någons moral ser ut, avgörs INTE av var man köper sin brudklänning. Iaf inte mer än hur man uppför sig mot andra på en sajt som denna...
Ts, jag skulle vilja fråga om det är ofta som du blir anklagad för att ha dålig attityd? För om det är så, kanske du ändå behöver fundera på HUR du framför dina åsikter. Vi har rätt till våra åsikter, men om man ofta uppfattas ha en dålig attityd, så kanske det ändå är något som inte riktigt fungerar så smidigt som det skulle kunna? Hoppas att du inte tar illa upp, jag vill bara försöka hjälpa dig nu.
Det är också viktigt att man försöker respektera vad som skrivs i en trådstart, tycker jag. Det är en sak om någon vill ha åsikter om hur tex en klänning ser ut, brutalt och ärligt...en helt annan om man inte ens frågat om andras åsikter utan ville något annat med sin tråd.