Svensexan dyr, tänk om ingen har råd att komma...
Fick precis på reda av min ena bror vad de har planerat till min M2Bs svensexa och blev lite orolig. Det som dom har planerat är i sig bra, tror min M2B kommer att verkligen tycka om det och få en bra kväll. Problemet är att det kostade en del per person för dom som ska delta. Rättare sagt 2000 kr/per person....Vad tycker ni?? Är det mycket?? Min bror som berättade sa att han kanske far om han får ihop skrapat pengar, men mina två andra bröder kommer antagligen inte att åka på svensexan eftersom det var så dyrt. Jag vet att min M2B kommer att bli besviken om dom inte är där. Nu är jag även orolig för hur det blir med dom andra kompisarna som blivit bjudna på svensexan. Hur många är det som kan tänka sig att betala så mycket?!! Tänk om det bara blir några som åker...Gubben min kommer ju att bli besviken om det bara är några som dyker upp (det är 20 bjudna)!
Jag hoppas jag har fel och är orolig i onödan men....Bestmannen har ordnat och bokat detta och han är singel, bor i en liten lägenhet och har antagligen rätt bra lön så jag kan tänka mig att han inte tycker det är mycket pengar. Men det finns andra som har familj med bil- och huslån som kanske inte har råd att satsa så mycket i en svensexa. Tror inte jag själv heller skulle vara beredd att satsa så mycket i en möhippa. Hoppas hoppas att jag blev orolig i onödan och att det blir en toppenkväll för min älskling. Det är så sällan han far ut med sina kompisar och gör något riktigt kul så han förtjänar verkligen en superbra kväll!!