Inlägg från: LindaochJohn |Visa alla inlägg
  • LindaochJohn

Tärna eller inte tärna??

Jag kommer ha mina två systrar som tärnor, jag har alltid lovat dem det o det tänker jag hålla!

Sen funderade jag på just det där att man gätna vill ha någon att bolla ideer med, som följer med o provar klänning osv o att jag kanske skulle ha en tredje tärna? Jag vet precis vem det skulle var isf.

Sen funderade jag lite till o kom fram till att be henne var yoastmadadme istället o ändå fråga om hon vill hjälpa mig lite. O det tror jag blir bra! Jag har inte frågat ännu, ska göra det i helgen.

Jag tror inte att hon blir ledsen för att hon inte får vara tärna, utan glad för att hon får vara toastmadame o för att jag ber just henne om hjälp!

• LindaochJohn
    Red skrev 2011-07-12 09:29:45 följande:
    Varför hade du inte tänkt ha en tärna? Om du vill ha med någon under dagen, kan hon väll lika gärna vara tärna?  jag vill gärna ha det för att det är roligt, och för att det är praktiskt! Tänk att köra bil själv till vigseln, och att gå på stan själv när man skall ifrån frissan till bilen. Nej, då vill jag ha sällskap Tungan ute
    Fast som Aniara4 skrev så behöver det ju inte vara en tärna. Tror säkert hennes vän blir glad över att få vara med under dagen ändå. Vill man bara vara två framme vid altaret finns ju ingn plats för en tärna! Tungan ute
  • LindaochJohn
    förlovadflicka skrev 2011-07-12 10:48:46 följande:
    Jag kommer inte ha någon tärna, känns bara väldigt onödigt... Vad skulle hon göra liksom? Förstår inte riktigt tänket med att det är kul att ha någon att förbereda bröllopet och ha med någon hela tiden- vad har man brudgummen till då?? :P Dessutom är min bästa vän som i så fall skulle vara aktuell handikappad på så sätt att hon har problem med närminnet, hon är ungefär som Doris i hitta nemo så det hade inte varit så hjälpsamt :P
    Tex vill jag inte att min m2b ska vara med o se klänningen, men vill gärna ha med någon för att få en ärlig kommentar om klänningarna jag provar. Jag litar inte på försäljare - de vill ju sälja!
    Då kan det vara skönt att ha någon annan med.
    Min m2b är heller inte särskillt pysslig av sig o då vill jag inte tvinga honom att stta o göra massa inbjudningar om nu någon annan som gillar att pyssla kan tänka sig att hjälpa till istället.

Naturligtvis är det jag o min älskling som planerar bröllopet o gör det mesta, men en del saker kan vara skönt att bolla med någon annan oxå!

Men ni skulle nog ha vädligt roligt om hon hjälpte till iaf! Glad
  • LindaochJohn
    MagicBride skrev 2011-07-12 11:22:28 följande:
    Glöm inte bort era mammor, de vill nog också väldigt gärna vara en del av processen Och de kan hjälpa till utan att behöva ha en titel..
    Fast jag vill inte att min mamma ska se mig i klänningen heller.. hihi!
    Men hon ska hjälpa till med annat!
    förlovadflicka skrev 2011-07-12 11:24:28 följande:
    Ok, fast jag har min mamma och syster med mig till klänningen och älsklingen är med och fixar allt annat. :)
    Oki, då får du säkert all hjälp du behöver! Glad
Svar på tråden Tärna eller inte tärna??