Hipo1 skrev 2011-10-25 04:14:50 följande:
Tänkte på själevadsskolans matsal. Ingen aning om hur den ser ut el m man får hyra, men värt att kolla kanske
Ja definitivt Bara ringa och höra, de brukar ju vara rätt billiga också
Fru Nordström 2011: Haha, det brukar ju bli så...man har en tanke men det slutar med något helt annat. Men det blir nog jättebra. Har tiden fram till nu gått snabbt eller tycker du att det gått segt? Vi har 10 månader kvar, vi har hunnit med en del, men vissa saker kan vi inte göra förrän om flera månader så just nu känns det rätt övermäktigt med tanke på allt som man måste tänka på....
Jag är den som inte vill stå i centrum och sambon är tvärtom. Hade lika gärna kunnat gifta mig med enbart våra familjer, men samtidigt ska jag ju bara gifta mig en gång och då vill man ju inte neka vännerna. Men vi är nöjda med antalet gäster vi tänker bjuda.
Nej vad sött jag kommer nog också gå in där med väldigt skakiga ben, tur att man håller i varandra när man ska gå fram till altaret hehe.
Vem är solisten? Själv ska vi ha min kusin Ann, som sjunger sååååå vackert. Har tur att hon sjunger så mycket för hon kan redan texterna till de låtar jag/vi vill ha Du får gärna skriva om den vattenfasta mascaran fungerade, funderar nämligen på vilken man borde satsa på på dagen D.
Fick man väljavilken präst man vill ha? Har inga personliga band till de präster som finns där just nu så man vet ju ingenting om dem. Man vill ju inte riskera att få någon som Liljas syster fick....