Öviksbrudar 2012
Ja det är inte bara bara.... mk som ska vara perfekt på sin stora dag <3
Vad har ni kvar? Det du måste vänta med....
Ja precis så känner jag: Vill inte stå i centrum och som tur är så är gubben värre än mig, han vill definitivt inte stå i centrum. Medans jag har inga som helst problem med det. Bara något jag inte känner för. Sen är det flesta i min släkt helt knäpp och dom vill jag inte ens bjuda.... (Men det e en annan historia )
Vi ska oxå bara gifta oss en gång har vi sagt.
Kul höra fler är som oss =)
Ja visst va det sött? Men jag känner mig inte så skakis just nu,men det lär ju komma. Karlarna i huset är värre
Ang Mascaran så ska jag köra på en Loreal (Loreal Voluminous Miilion lashes Mascara) som jag haft förut o tycker är bra, så jag tänkte jag kör en sån,fast vattenfast
Våran solist heter Sara.
Jaså? Va bra med en i släkten som sjunger bra! *avis*. Finns ingen i vår släkt så man får vackert betala för att ha ngr fina låtar i kyrkan =) Men det e ingen fara....
Välja o välja...nja. Vi fick ett namn. Pratade med han och det har då bara varit positivt än så länge. =)
Näe någon sån vill man ju inte ha =(
Men Fride är inte en sån. Han sökte mk kontakt med barnen och allt när vi var där. Och lyssnade till oss och ja allt var bara bra faktiskt.
Det enda som är surt tycker jag är att det inte finns någon brudkammare i kyrkan,vilket betyder att jag måste sitta med klänningen ända hemifrån....Har nästintill 6 mil till stan. Så det kan ju kännas lite si och sådär...
Men men...som sagt allt kan hända =)
Vilka låtar ska ni ha? Ska hon sjunga in och ut med?
Så kände jag också, vi började planera då det var 13 månader kvar och jag högg in direkt, ringde runt för prisuppgifter, gjorde budget och gästlista på en gång.
Det vi har kvar, dubbelkolla festlokal, prata om maten, prata med fotograf (vissa saker man man ju inte göra förrän på slutet), har ingen dj, känner ni i tråden någon tro?? Vet heller inte hur vi ska ta oss från kyrkan. Inbjudningskort, tänkte göra en hemsida där all övrig information kommer att stå (som inte finns med i inbj. korten), funderar på buketten, ena dagen vill jag ha rund och den andra droppformad. Måste boka hotell, planera alkoholen, festhäftet är väl påbörjad men den kan ma heller inte fixa klart förrän till slutet och just nu är vi lite fast (vi provade att skriva ut men det ser inte bra ut), bordsplacering, mina systrar ska göra smink + frisyr men vet inte hur jag vill ha det (kommer ha slöja och vill ha uppsatt iaf)...
Ja jag har säkert glömt massvis med punkter men dessa är vad jag kommer på just nu...
Har säkert skrivit detta tidigare, men syster sa en klok sak " du kommer att få alla ögon på dig i kyrkan men på festen kan Andreas få uppmärksamheten", inte mig emot hehe. Men vi kommer ju bara ha nära och kära så det kommer nog gå bra ändå...
Om vi väntar något år till så hade vi kunnat ha råd att bjuda "alla", men vi vill inte vänta längre och den här stunden är ju för oss, så vi är bekväma med vårat beslut och valet av gäster.
Värt att kolla upp om mascaran, har ju hört talas om nån som heter 38 grader (typ och jag vet inte vad det är för märke) och den sitter tydligen som berget, och sååå svårt vill man ju inte att det ska vara att tvätta av sig sen.
Jag tror inte att min kusin vill ha betalt, men vill ge henne nånting som tack för hjälpen då, har ni något tips på vad man kan ge?? Typ en korg med....???
Jaså finns det inte? Var ska man då gömma sig så att inte gästerna ser en?? Tror faktiskt att hon "bara" ska behöva sjunga två låtar och nån brudmarsch som in och utlåt. De låtar vi vill att hon ska sjunga är : "Kärleksvisan" och "Av längtan till dig" . Vad ska ni ha??