Öviksbrudar 2012
Vi vet att As systersöner ska få stana hemma (mamma säger så ), annars är det bara några styckna som redan anmält sig (sista datum är 1 juni så det är ju ett tag kvar). Tänk bara på att det texten inte ska skina igenom när det är dubbeltryckt :p. Var är det du har hittat ringen? Var båda från Guldfynd? Jag vill gärna beställa min nu, men ska vänta tills jag/vi får lön så vi kan lägga in lite sparpengar på kontot. Skulle endast ta en vecka för oss, och än så finns det tid...men jäklar vad jag längtar tills då man får bära ringen på heltid
Hon som ska göra vår mat ringde till mig för ett par dagar sen. En av hennes döttrar hade tidigare erbjudit sig att hjälpa till med serveringen, och nu ville hn fråga mig om hennes andra dotter också kunde få hjälpa till. Inte oss emot Hennes döttrar som är vuxna, har jag växt upp med, så det känns tryggt. Ena dottern har erfarenhet inom servering, så det gör ju inte saken sämre hehe...
Ja man längtar tills det ska glittra fint på fingret.
Fick klart idag med vilken präst det blir, och vi fick Magnus Aasa!! Precis som vi ville, så det känns superbra. :))