Öviksbrudar 2012
Nu är alla adresser skrivna, så nu ska jag bara fixa frimärken så lägger jag dem på lådan.
Hur stor sten vill du ha?? Själv hade man ju velat ha en stor men ekonomin och det praktiska sätter stopp. Men en sten på 0.25 tänker jag ha
Jag ringde på expen idag hon trodde de skulle ha möte 17 april, så man kunde ringa efter det.
Var på Blomsterhörnan i Gullänget idag och frågade lite om buketter och corsage. Tror det var Hanna som hjälpte mig, och hon var supergullig. Har tänkt mig en enkel rund bukett med röda rosor ochganska långt "handtag", liknande bukett till dottern ev. vita rosor eller en anna vit blomma hon visade mig. Samt tre corsage, en till blivande, min pappa och sonen.
Hon trodde det skulle landa på kring 1400:-, då jag önskar väldigt enkla buketter.
Tycker inte det var så farligt, hade räknat med mer.
Åkte hem till mamma och prövade klänningen också. Måste bara kolla så man inte lagt iväg, men det var lugnt. Måste bara korrigera över bysten, vilket mamma tänkt hjälpa mig med. Vi ska kolla med Sömmerskan på Strandgatan innan vi gör något, så man inte "syr bort sig".
Har börjat trilla in lite svar på inbjudningarna, tyvärr några bortfall :( Men sånt får man ju räkna med när det är mitt i sommaren.