lilja skrev 2011-11-11 21:31:32 följande:
Var på IKEA i veckan och köpte dukar (lakan), bordsdeko. och servetter. Hittade även lite flor till min frisyr och en liten hatt som dottern ska ha. Så nu kan jag bocka av dukningen, känns bra.
Har fortsatt på festhäftet, så det mesta som jag ska göra är klart. Bara kvar det som ska stå om alla gäster, vi ska försöka att knåpa ihop en liten text om varje gäst. Tycker själv det är roligt att läsa när man är på bröllop.
Har gjort bröllopsbingo och så hittade jag en himla rolig sång för att bryta isen.
Såg även en ring på Albrekts guld, tyvärr har vi inte den butiken här hemma. :(
Vad mycket ni hunnit göra vi har också dekorationen köpt och blockad av. Albrekts guld finns här i Umeå Vi kommer också att ha beskrivningar av gästerna, men vissa kommer bli kluriga.
I eftermiddag kom jag hem efter en helg i Övik. Syrran fixade utväxten, träffade en kompis, gick på stan (handlade 5 julklappar), såg på innebandy match och var chafför. Idag innan jag åkte umgicks jag med systerdottern. Så man har hunnit med en hel del
När menyn är färdiga för er får ni gärna dela med er för lite inspiration :P
Imorgon är man ledig så då får man sovmorgon. Funderar lite på när man ska skicka ut inbjudningskorten...hur tänker ni? hur långt emellan ska man ha OSA datum? De flesta vet redan om när och var vi ska gifta oss, men det ska ju ändå planeras för gästerna, med möjligtvis barnpassning etc....