Öviksbrudar 2012
Vad kul. Hur länge tog det för dig att göra dem??
Jag har nyss bestämt mig för hur brudbuketten ska se ut, en bild finns i mitt galleri , tror det kommer bli jättebra!!
Vad kul. Hur länge tog det för dig att göra dem??
Jag har nyss bestämt mig för hur brudbuketten ska se ut, en bild finns i mitt galleri , tror det kommer bli jättebra!!
hade lite krångel innan jag fick till det på datorn. hade gjort ritat ett monogram som jag scannade in och hade som bakgrund till texten. sen skrev jag ut på vita papper, klistrade på ett färgat papper och klistrade sen in det i en "bok" jag gjort av tapet. skar snitt i kanten så jag kunde trä i ett band och sen knyta på framsidan. själva korten tog en dag att göra, men med datakrånglet blev det nog nästan två heldagar.
flera som svarat redan att de kommer och tycker det ska bli jättekul.
Så pass, vi ska börja nu i början på mars med inbjudningskorten. Hur många hade ni bjudit??
Nu har vi fixat en person som ska vara ansvarig för mat/servering. Bara 2 kvar att fråga.
Hur stor sten vill du ha?? Själv hade man ju velat ha en stor men ekonomin och det praktiska sätter stopp. Men en sten på 0.25 tänker jag ha
hjgs: haha, vi med :p Det sa han till mig också, att han bara gör några fotograferingar per år. Har heller inte träffat honom, men när det börjar närma sig får man ju ta kontakt. Som jag förstått det fotar han lite förberdelser, sen i hans studio innan bröllop, under vigseln, efter vigseln och lite mingel vid festplats.
Hipo1: Oj, den summan var ju rimlig vi är uppe i ca 6.000 kr och har lite mer än 50.000 sparat som ligger och växer på sparkontot en stund till. Vi ska fortsätta att spara på fram till bröllopet men även försöka hålla samma takt med sparandet även efteråt.
Jag har precis börjat med inbjudningskorten Har köpt såna där clear stamps eller vad det heter och svart dyna med färg som jag tänker ha på framsidan. Hoppas bara att det blir bra för jag har inte många extra kort över :(
Jag passade på att fria på skottdagen och vi tänker gifta oss i juni. Vet inte riktigt om jag törs haka på här, för ni verkar ha kommit så långt i era planeringar ;)
Vi har kollat lite på ringar men längre än så har vi inte kommit :D
Grattis, vad kul Vem är du då ? Du får naturligtvis haka på, du ska ju gifta dig under 2012 Jag har sett ut min, vill gärna beställa den nu, men det är lite för tidigt ännu då vi inte gifter oss förrän i augusti. Skulle bli tokjobbigt att ha ringen liggandes hemma nu, skulle bara vilja prova den hela tiden då
Nu har vi iaf börjat med inbjudningskorten, det är vita kvadratiska kort, som jag köpt tunt papper i lime (nått speciellt papper), som jag klistrat fast på ena delen av insidan på. Sen har jag skrivit all info på datorn som jag klippt ut och som ska klistras på det gröna pappret. på kanterna tänkte jag ha små silver hjärtan och sen använda mig av clear stamps på framsidan. Får ta ett kort när jag gjort klart dem