Öviksbrudar 2012
Hon trodde det skulle landa på kring 1400:-, då jag önskar väldigt enkla buketter.
Tycker inte det var så farligt, hade räknat med mer.
Åkte hem till mamma och prövade klänningen också. Måste bara kolla så man inte lagt iväg, men det var lugnt. Måste bara korrigera över bysten, vilket mamma tänkt hjälpa mig med. Vi ska kolla med Sömmerskan på Strandgatan innan vi gör något, så man inte "syr bort sig".
Har börjat trilla in lite svar på inbjudningarna, tyvärr några bortfall :( Men sånt får man ju räkna med när det är mitt i sommaren.
Det var ett himla bra pris. Jag har bestämt mig för vilken bukett jag vill ha och nästa gång jag åker hem och hälsar på ska mamma köpa de blommorna och testa och binda en sådan bukett. Blir det bra får mamma göra den, annars blir det nån florist. Hur många har ni bjudit??
Jag har suttit och pysslat med inbjudningskorten ikväll, i helgen som var hade jag besök av systerdottern och sen har jag jobbat en massa plus mått dåligt så jag sköt bara upp det, men nu har jag bara ( ) 20 framsidor kvar att pyssla med plus lite på insidan och sen är man klar. Har till slutet på månaden på mig